Δευτέρα 22 Απριλίου 2024

Αρχείο άρθρων μου: Θρησκεία - Ιστορία - Επιστήμη >> μέσω Ψυχοερεύνησης


Περιεχόμενο του αρχείου μου
 

     Αγαπημένοι μου αναγνώστες φίλοι και φίλες μου, το περιεχόμενο του συγκεκριμένου αρχείου μου το προδίδει ο τίτλος του.. και τονίζω πως δεν περιέχει άρθρα μου που αφορούν μόνο τους χριστιανούς, αλλά κι οποιονδήποτε αγαπά την ανάλυση της Αλήθειας !!
 
Πρόκειται για άρθρα μου στα οποία μέσα από ποικίλες ιστορικές αναδρομές και σύγχρονες επιστημονικές έρευνες, ξεδιπλώνω αναλυτικά τα γεγονότα που αφορούν κυρίως την Μεγάλη Εβδομάδα των Παθών Του.  
Ωστόσο τολμώ να δηλώσω πως με στενοχωρεί το γεγονός που φέτος (2024), ο εορτασμός Της Αναστάσεως Του γιορτάζεται με μεγάλη ημερολογιακή διαφορά μεταξύ Καθολικής και Ορθόδοξης Εκκλησίας, διότι τα άρθρα μου δεν στοχεύουν σε μια μόνο μερίδα πιστών Του.. και μάλιστα θεωρώ σίγουρο πως δεν ήταν θέλημα Του να διαμελιστεί η χριστιανική πίστη.
Καθώς όμως τα δημοσιεύω και στην Ελληνική γλώσσα, που το μεγαλύτερο ποσοστό των Ελλήνων είναι Ορθόδοξοι, πιστεύω ότι είμαι μέσα στο κλίμα των ημερών.  
 
 Ο λόγος που τα μοιράζομαι μαζί σας, δεν αποσκοπεί στο «να μπώ στα χωράφια της όποιας χριστιανικής Εκκλησίας», γι’ αυτό άλλωστε δεν έχουν θεολογικό χαρακτήρα, και ούτε βεβαίως θα είχε νόημα να σας επαναλάβω όσα αναφέρονται στα εκκλησιαστικά βιβλία.. τα οποία μάλιστα έχουν γραφεί πριν 2.000 χρόνια.
 
Βέβαια, εδώ ίσως γεννάται το ερώτημα «τί έχει αλλάξει άραγε από τότε ως σήμερα, σε ότι αφορά τα γεγονότα που οδήγησαν στα Άγια Πάθη» !!
Οι απαντήσεις σε αυτό το ερώτημα είναι πολλές, και επειδή θα πρέπει να δίνονται εμπεριστατωμένα και αποστομωτικά, έχω αφιερώσει αρκετά έτη μελέτης, ώστε να είμαι σε θέση να ολοκληρώσω τα άρθρα μου, στα οποία θεωρώ υποχρέωση μου να είμαι αντικειμενική. Άλλωστε, αυτός είναι και ο ρόλος μου ως αναλύτρια – ερευνήτρια, κι όπως μάλιστα, αυτό εννοούσε και ο Χριστός λέγοντας, "είτε πιστεύεις είτε δεν πιστεύεις.. ερεύνα" !!.  Μετάφραση από την Αραμαϊκή γλώσσα στην Λατινική. 
 
Η σύγχρονη επιστήμη φίλοι μου, δεν αποσκοπεί στο να αντικρούει τις όποιες θρησκευτικές πεποιθήσεις, δίνοντας εξηγήσεις για όσα πριν αιώνες δεν ήταν κατανοητά, ή λογικά, δεν ήταν ακόμη γνωστά. Αντιθέτως ενισχύει την "πίστη" στο Θεϊκό στοιχείο, εφόσον όμως οι έννοιες αυτού, δεν χρησιμοποιούνται με σκοπό να επιβάλουν στον άνθρωπο ανάρμοστους κανόνες, ως δήθεν υπακοή στο θέλημα Θεού !!

 ~ ~ Παρότι θα δημοσιεύσω το κάθε άρθρο με σειρά (καθότι το ένα έχει συνάφεια με κάθε επόμενο και προηγούμενο), μπορείτε ωστόσο στο παρόν αρχείο μου να επιλέξετε να διαβάσετε τα άρθρα που σας  ενδιαφέρουν.

Χρησιμοποιήστε τον παρακάτω σύνδεσμο:
https://psychologyastrology.blogspot.com/2017/04/blog-post_16.html


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Διαβάστε επίσης:

*Ανακαλύψτε την φωνή της Ψυχής σας και την δύναμη της θέλησης της*

Δυστυχώς, υπερεκτιμάμε το μυαλό,  το οποίο δύναται να  αρρωστήσει  την ψυχή  !! Αγαπημένοι μου αναγνώστες φίλοι και φίλες μου. Τον ιατρικό ό...