Κυριακή 28 Απριλίου 2024

*Η ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΤΩΝ ΠΑΘΩΝ ΤΟΥ* .. η Κυριακή Των Βαΐων ~ μέσω Ιστορικής αναδρομής:


Τί ειρωνεία !!
Μετά το «Ωσαννά» ακολουθεί η Μεγάλη Εβδομάδα των Παθών και το «Άρον άρον, σταύρωσον αυτόν» !! 
 
Συγκλονιστικές πτυχές της ιστορίας, που δυστυχώς είναι άγνωστες για τους πολλούς !!

Η ανάλυση ενδεχομένως γίνεται κουραστική, ωστόσο η λεπτομέρεια κάνει την διαφορά:

ΠΡΟΛΟΓΟΣ:

Αγαπημένοι μου αναγνώστες φίλοι και φίλες μου. Οφείλω να διευκρινίσω ότι:
Κάθε χρόνο την ίδια εποχή δημοσιεύω άρθρα μου τα οποία προέρχονται από το αρχείο μου «Εβδομάδα Των Παθών Του μέσω σύγχρονης ανάλυσης»

Κατανοώ τους λόγους που για μια μερίδα ανθρώπων περνούν απαρατήρητα. Πιθανόν διότι ελάχιστοι προβαίνουν στην αναζήτηση νεότερων στοιχείων, θεωρώντας πως είναι υπεραρκετά όσα γνωρίζουν απ' τα εκκλησιαστικά βιβλία. Και κάποιοι άλλοι θεωρώντας κουραστική την ανάλυση, αρκούνται στο γεγονός ότι πρόκειται για μια ευχάριστη πολυήμερη γιορτή. 
 
Ωστόσο, τα προαναφερόμενα άρθρα μου δεν έχουν θεολογικό χαρακτήρα. Δεν εισχωρώ "στα χωράφια" καμιάς εκκλησίας, αλλά ακόμη κι αν δεν πιστεύουμε στην Θεϊκή Υπόσταση Του Χριστού και Τον θεωρούμε απλά έναν Θρησκευτικό Ηγέτη, ακόμη κι έτσι.. είναι ανεκτίμητες οι διδαχές που μας άφησε στο πέρασμα Του μέσα απ' τα βιώματα Του !! 
 
Τα πραγματικά ιστορικά γεγονότα δεν είναι αποκλειστικότητα καμιάς χριστιανικής εκκλησίας, και δεν είναι αξιοπερίεργο που αιώνες μετά βλέπουμε να παρουσιάζονται με πολλά κενά. Καθώς όμως η ύπαρξη Του Χριστού είναι ένα απροσπέραστο κεφάλαιο της ανθρώπινης ιστορίας, αναμενόμενο ήταν να ασχοληθούν εκ’ των υστέρων πολλοί εξειδικευμένοι ερευνητές, διακεκριμένοι νομοθέτες και κορυφαίοι επιστήμονες.
 
Τα σχετικά άρθρα μου συνεπώς έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον καθότι τα πορίσματα προέρχονται από αξιόπιστες πηγές, τις οποίες μπορεί να τις αναζητήσει ο καθένας στο διαδίκτυο.
Και συγκεκριμένα, αναφέρομαι σε διευκρινίσεις από αναγνωρισμένες Ιστορικές μελέτες – αναλύσεις από διακεκριμένους Νομοθέτες και Ποινικολόγους – Ιατροδικαστικά πορίσματα και επιστημονικές μελέτες της σημερινής εποχής .. που επισφραγίζουν αδιαπραγμάτευτες αλήθειες, τις οποίες οφείλει να γνωρίζει όχι μόνο ο κάθε χριστιανός, αλλά και κάθε άλλος που συνδέει το όνομα Του με τις Εβραϊκές γραφές και το Εβραϊκό Πάσχα !!.
 
      Στο παρόν άρθρο μου βλέπουμε πως πρόκειται για μία σειρά πραγμάτων - γεγονότων που είναι αλληλένδετα μεταξύ τους, και τα οποία εάν δεν τα εξετάσουμε με την σωστή χρονική τους σειρά, αρχίζοντας από το κομβικό σημείο της εισόδου Του Ιησού Χριστού στα Ιεροσόλυμα, όπου ενώ τον υποδέχθηκε το πλήθος των πιστών Του με Βάϊα.. την ίδια νύχτα βίωσε την προδοσία Του από τον μαθητή Του, τον Ιούδα !!

     * * Και κλείνοντας τον πρόλογο μου, επειδή έχοντας εσφαλμένες εντυπώσεις εμμένουμε και σε λανθασμένες απόψεις, συνιστώ να διαβάσετε το κείμενο μου έως το τέλος πριν βγάλετε συμπεράσματα. Άλλωστε αυτό το οποίο παρουσιάζω δημοσίως, φροντίζω πάντα να το τεκμηριώνω.
 
Αλλά καθώς το άρθρο μου προέρχεται απ' το παράλληλο blog μου, ανοίξτε παρακαλώ τον παρακάτω σύνδεσμο για να διαβάσετε την αναλυτική συνέχεια:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Διαβάστε επίσης:

*Ανακαλύψτε την φωνή της Ψυχής σας και την δύναμη της θέλησης της*

Δυστυχώς, υπερεκτιμάμε το μυαλό,  το οποίο δύναται να  αρρωστήσει  την ψυχή  !! Αγαπημένοι μου αναγνώστες φίλοι και φίλες μου. Τον ιατρικό ό...