Δευτέρα 3 Απριλίου 2023

*Η κομβική Ματωμένη Πανσέληνος .. ιστορική ανάλυση του Συμπαντικού Φαινομένου, με ντοκουμέντα*


Πρόκειται για την πρώτη Πανσέληνο μετά την Εαρινή Ισημερία (μετά του νέου Ηλιακού Κύκλου), που σύμφωνα με την ημερομηνία εμφάνισης αυτής, υπολογίζεται και ο εορτασμός του Πάσχα !!
 

      Αγαπημένοι μου αναγνώστες φίλοι και φίλες μου. Καθώς δεν είναι δουλειά μου να “μπαίνω στα χωράφια” της όποιας εκκλησίας, το παρόν άρθρο μου όπως και όσα θα ακολουθήσουν μέσα στην Μεγάλη Εβδομάδα, δεν έχουν θεολογικό χαρακτήρα. Ωστόσο η αλήθεια είναι ότι το συγκεκριμένο κομβικό Φαινόμενο, είναι στενά συνδεδεμένο με την νύχτα της σύλληψης Του Ιησού Χριστού απ’ την φρουρά του Σανχεντρίν (στρατιωτική φρουρά του Εβραϊκού ιερατικού δικαστηρίου).. και έτσι άρχισε η εβδομάδα Των Παθών Του !!
 
Βέβαια στην συγκεκριμένη Πανσέληνο, από αρχαιοτάτων χρόνων ακόμη, είχαν δοθεί πολλές συμβολικές ερμηνείες (όπως θα δείτε στο παρόν αφιέρωμα μου). Αλλά σ’ όλες τις περιπτώσεις, σύμφωνα με την εμφάνιση αυτής της Πανσελήνου, υπολογίζονταν και ο πολυήμερος εορτασμός της έναρξης του νέου Ηλιακού Έτους, ως αναγέννησης της φύσης και έναρξης νέου κύκλου ζωής. Αιώνες μετά Χρηστού καθιερώθηκε η 1η Ιανουαρίου ως παγκόσμια ημέρα Πρωτοχρονιάς, και μάλιστα στην Ελλάδα υιοθετήθηκε μόλις το 1923.
 
Στα χρόνια Του Χριστού, κάθε λαός είχε το δικό του ημερολόγιο. Όμως, τόσο για τους Έλληνες όσο και για τους Ρωμαίους, η περίοδος της Εαρινής Ισημερίας σήμαινε πολυήμερη αργία. Το ίδιο όμως και για τους Εβραίους, καθώς μάλιστα για τον λαό τους ήταν διπλή γιορτή, διότι η απελευθέρωση τους από τους Αιγύπτιους συνέπεσε να συμβεί σε εποχή Εαρινής Ισημερίας, εορτασμός που έκτοτε ονομάζεται «Πέσαχ».

Συνεπώς, το μόνο βέβαιο είναι ότι η σύλληψη Του Χριστού πραγματοποιήθηκε κατά τον εορτασμό της Εαρινής Ισημερίας, νύχτα κάτω απ’ το φώς της Ματωμένης Πανσελήνου ..  σύμβολο προδοσίας, που οδηγεί όμως στην Ανάσταση !!  
 
Οι λόγοι που αναφέρομαι στα παραπάνω επιγραμματικά, γίνονται κατανοητοί από το περιεχόμενο του άρθρου μου. Και δεν είναι τυχαίο που στην σύγχρονη πλέον εποχή μας, κορυφαίοι ερευνητές ιστορικοί και επιστήμονες έχουν ασχοληθεί με την Ύπαρξη Του, αλλά και τον σκοπό Αυτού επί της Γής.
Τα πραγματικά ιστορικά γεγονότα, δεν είναι αποκλειστικότητα καμιάς χριστιανικής εκκλησίας. Κι άλλωστε, οι διδασκαλίες Του Χριστού και οι συμπεριφορές του σύμφωνα με τα βιώματα Του, βλέπουμε να έρχονται σε αντίθεση με όσα θέλησαν οι Εβραϊκές γραφές να τα συνδέσουν με την ύπαρξη Του Θεού, πόσο μάλλον με Του Χριστού.. προκειμένου να επικρατήσει η ορθότητα της Παλιάς Διαθήκης και ο Μωσαϊκός νόμος τους !!       
 
     Και κλείνοντας τον πρόλογο, θέλω να τονίσω ότι σέβομαι την κάθε θρησκευτική και μή πεποίθηση. Κατά τον ίδιο τρόπο απαιτώ να γίνει σεβαστή και η δική μου τοποθέτηση. Δηλώνω χριστιανή κατά επιλογή μου, διότι δεν αρκέστηκα στο γεγονός που με βάφτισαν χριστιανή οι γονείς μου όσο ήμουν βρέφος. Μελέτησα όλες τις επικρατέστερες θρησκείες ανά τον κόσμο και την αρχαιοελληνική ιστορία, ώσπου να καταλήξω στα τεκμηριωμένα συμπεράσματα μου. Παρακαλώ να μην μείνετε στον πρόλογο βγάζοντας βιαστικά συμπεράσματα, πριν διαβάσετε το άρθρο μου προσεκτικά έως το τέλος.
 
      Αλλά καθώς αρκετά άρθρα μου προέρχονται από το παράλληλο Blog μου, χρησιμοποιείστε τον παρακάτω σύνδεσμο που σας οδηγεί αυτομάτως στο ολοκληρωμένο κείμενο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Διαβάστε επίσης:

*Ανακαλύψτε την φωνή της Ψυχής σας και την δύναμη της θέλησης της*

Δυστυχώς, υπερεκτιμάμε το μυαλό,  το οποίο δύναται να  αρρωστήσει  την ψυχή  !! Αγαπημένοι μου αναγνώστες φίλοι και φίλες μου. Τον ιατρικό ό...