Κυριακή 29 Μαΐου 2022

*άρθρο μου με αφορμή τον εορτασμό ~ Της Αναλήψεως Του Κυρίου !!


Οι 40 ημέρες της ψυχής επί της Γής, και η γαλήνη της μετά τον σωματικό θάνατο:


      Αγαπημένοι μου αναγνώστες φίλοι και φίλες μου, το παρόν άρθρο μου ανήκει επίσης στο αρχείο μου «Θρησκεία – Ιστορία – Επιστήμη» .. ωστόσο αυτήν την φορά δεν θα αναφερθώ στα ιστορικά γεγονότα σχετικά με Την Ανάληψη Του Κυρίου, καθότι άλλωστε είναι γνωστά σε όλους και όχι μόνο στους χριστιανούς.
 
Στην ουσία πρόκειται για ένα σύντομο αλλά περιεκτικό άρθρο μου, μέσα απ’ το οποίο ευελπιστώ να δώσω απαντήσεις, αναλύοντας την έννοια πίσω απ' τα τελευταία λόγια Του, πριν Την Ανάλυση Του. 
Σκοπός μου είναι να ανακουφίσω έστω στο ελάχιστο τις χαροκαμένες καρδιές, ειδικότερα όσων βίωσαν τον χαμό ενός παιδιού τους, έχοντας μάλιστα προσωπική εμπειρία. 
 
Δεν θα επεκταθώ περισσότερο, ανοίξτε τον παρακάτω για να διαβάσετε την συνέχεια:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Διαβάστε επίσης:

*Ανακαλύψτε την φωνή της Ψυχής σας και την δύναμη της θέλησης της*

Δυστυχώς, υπερεκτιμάμε το μυαλό,  το οποίο δύναται να  αρρωστήσει  την ψυχή  !! Αγαπημένοι μου αναγνώστες φίλοι και φίλες μου. Τον ιατρικό ό...